Guna Bioterápia - Mozgásszervi fájdalomcsillapítás

Bioterápia - Dr. Kardos AnitaA fiziológiai állapotot helyreállító orvoslás, azaz a GUNA-módszer teoretikus alapjai visszanyúlnak a több ezer éves keleti gyógymódokhoz és ezt a tudást ötvözik a legmodernebb molekuláris biológiai kutatási eredményekkel.

Kopás, gyulladás, túlerőltetés, sportsérülések során fellépő csont-, ízület-, izom-, kötőszövet- illetve idegi eredetű fájdalom csökkentésében segítenek új hatásmechanizmussal a GUNA MD steril ampullás készítményei (pl. derékfájás, csípő,- térd,- vállfájdalom, kisizületi gyulladások, stb…). A készítmények steril kollagént és olyan segédhatóanyagokat tartalmaznak, amelyek gyors és hatékony javulást biztosítanak. Nem tartalmaznak a klasszikus értelemben vett fájdalom- vagy gyulladáscsökkentőt.

A készítmények célja az, hogy helyreállítsák a károsodott szövetek működését és ezáltal ne csak tüneti, hanem oki terápiát nyújtsanak! A kollagén nélkülözhetetlen a szövetek épségének helyreállításához!
Fizikai megterhelés esetén gyakran keletkeznek ín-, izom vagy szalagsérülések. Mivel a szöveti regeneráció időigényes, a terápiát kúraszerűen kell alkalmazni.

A kezelés módja:
Az injekciós eljárás során a hatóanyagot a kapható legvékonyabb tűvel juttatom be az érintett terület nyomás-érzékeny pontjain keresztül, akupunktúrás pontokat is felhasználva.

Kezelés gyakorisága:
Hetente 1-3 kezelés, a súlyosság függvényében, a tünetek csökkenéséig. A tartós gyógyuláshoz akár 5-10 alkalomra is szükség lehet.
Régóta fennálló elváltozásoknál érdemes 3-6 havonta 1-1 kezelést megismételni, szinten tartó terápiaként.